Torsdag................

 
 
 
 
                                       God Morgon den 1:a Augusti.....
 
                                       den 3:je och sista sommarmånaden
 
                                       och min månad................
 
 
                                       Kalas hos Anna i går och ni må tro att
 
                                       det var en som var sugen på tårta......
 
 
 
 
 
 
                                     Lite trädgårdsarbete av Goe.......
 
 
 
 
 
                                      Den här köpte jag för många år sedan
 
                                      och har blivit liggande i garaget.........
 
 
 
 
 
 
                                  Fick för mig att den skulle passa på den
 
                                  svarta väggen mot V:a Långgatan......
 
                                  så jag målade om den och satte dit ett
 
                                  på ögon......
 
 
 
 
 
                                Tre generationer på kalaset......
 
                                Goe....Siv och Magnus........
 
 
                               Nu kära vänner ska jag packa....
 
                               för nu gör vi ett nytt försök att få
 
                               med barnbarnen på ett par camping
 
                               nätter......Ha det gott............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0