Söndag...

 
 
                      God Morgon Söndag......
 
 
         I går fyllde jag 66 år....och det gör mig
 
        inte ett dugg att bli äldre....just nu mår
 
        jag så himla bra.......
 
 
 
 
 
                               I går kom de här små godingarna för
 
                               att övernatta....Theo har för övrigt namns-
 
                               dag tillsammans med sin pappa och farfar...
 
                               Ella skulle naturligtvis ta sig ett dopp....men
 
                               hon tyckte det var kallt.....
 
 
 
 
 
                               Morgon i sängen framför barnprogram på tv:n.....
 
                               snart kommer de och ropar ...farmor vi vill ha plättar...
 
                               I eftermiddag blir det lite mat till familjen som kommer
 
                               hem......rostbiffen jag gjorde blev helt perfekt....så god...
 
                               nu ska jag hinna få i mig en kopp kaffe ....Ha det gott...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0