Fredag.........

 
 
 
                                                  Hej ....det är fredag....
 
                                               och Goe har åkt till jobbet....
 
 
 
 
 
                                  Min Morsdags blomma har fått
 
                                  stå ute hela sommaren och den
 
                                  har blivit jättefin och massor av
 
                                  blommor har den fått.............
 
 
 
 
 
                 
                                Jag har alltid gillat bouganvilla...och
 
                                blir alldeles salig när jag är utomlands
 
                                och ser dessa stora blommor som klättrar
 
                                på husfasader och pergola......
 
 
                                I går var Magnus...Ella och Theo hemma
 
                                så jag stekte plättar till barnen och kokte
 
                               dillkött till oss andra......gott....................
 
 
                               Nu blir det att sätta igång tvättmaskin......
 
                               Ha det gott..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0