Fjäril och barnbarn.....

  
 
 
                                         God Morgon torsdag............
 
 
                                Fångade en fin Amiralfjäril i min blommande
 
                               hortensia buske i går.........
 
 
 
 
 
                           Vi var barnvakt i går....och så kom det en
 
                           regnskur....och då kopplade samtliga upp
 
                           sig på olika sociala medier.......vi åkte in
 
                           till stan klockan 12  och kom hem 20......
 
                           trött som en gnu var jag...så 21.45 sov jag
 
                           som en stock....och tog sovmorgon i dag...
 
                           vaknade 07.30....skönt....nu ska jag rulla
 
                           lite köttbullar......Ha det gott..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0