Borensberg......

 
 
 
                                       God kväll måndag......
 
 
                      Vi har stannat på gratis parkeringen i Borensberg....
 
                       Solen skiner och det är 21 grader i skuggan.....vi
 
                        tog en natt här för att fortsätta öster ut i morgon...
 
                        vi har ju inte bråttom.....och så ville jag köpa
 
                         kräftor......
 
 
 
 
 
                                           
 
 
 
 
 
 
 
 
                                 Jag var ju tvungen att ta med mig mina
 
                                 födelsedagsblommor.......i morgon bitti
 
                                 drar vi 13 mil till nästa anhallt.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0