Usch säger jag......

 
 
 
                           Jag fy sjutton nu är jag stressad.....det ska bli
 
                           så skönt att åka in till stan och hämta barnen
 
                           från förskolan i dag....då kan man få lite härliga
 
                           skratt........
 
 
 
 
 
 
                         Varit med svärmor till vårdcentralen på
 
                          morgonen och innan dess var jag och
 
                          beställde fotvård åt henne...förra måndagen
 
                          var jag inne på hud med henne och i fredags
 
                          var jag med henne på vårdcentralen och så
 
                          handlade vi åt henne....i går var det apoteket...
 
                          och i dag fick jag ringa återbud till gastroskopi
 
                          som hon skulle göra nästa vecka....men nästa
 
                          vecka ska jag hjälpa Magnus för Anna ska åka
 
                          till Italien med jobbet............jag blir så stressad
 
                          så nu är det slut med att jag ställer upp i tid och
 
                          otid..........jag har haft huvudvärk sedan i måndags
 
                          och högt blodsocker....så jag tänker inte ta på mig
 
                          mera sjukbesök med svärmor....
 
          
                          Hann med att steka plättar till barnbarnen innan
 
                          jag åker till stan.......och inte blev det någon
 
                          kuvösstädning i går heller.....Goe hade tid
 
                          för service på bilen i går på morgon och jag hade
 
                          klipptid......nu har Goe åkt iväg till Valskog för
 
                          husbilen ska fukttestas.....och i morgon har jag
 
                          mammografi på vid 12.....sedan tar vi husbilen
 
                          och drar ....så vi får lite lugn och ro för det
 
                          behöver vi nu..........
 
 
 
       
 
 
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0