Tisdag......

 
 
 
 
 
                                              God Morgon Tisdag......
 
 
                             Goe har åkt till jobbet och jag ska putsa
 
                             köksfönstret så fort som kaffet är urdrucket....
 
                             Jag hostar och snorar fortfarande....det var
 
                              en envis bacellusk jag fick....men jag ska
 
                              lägga mig i en solstol i eftermiddag och lapa
 
                              D-vitaminer och lyssna på slutet av min ljud-
 
                              bok.....sedan måste jag ladda ner några att
 
                             ta med när vi drar ner till Moseldalen..........
 
 
 
 
 
 
                             Den här fina kannan köpte jag på
 
                             bakluckeloppis i Vänersborg i lördags...
 
 
 
 
 
                                50 kronor gav jag för den....och
 
                                tanten som jag köpte den av sa
 
                                att det var en "gammal" kanna.......
 
                                det blev fint med gula tulpaner i......
 
 
                                Ha en bra tisdag.....
 
 
 
 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0