Söndag kväll.........

 
 
 
 
 
                                                    Söndag kväll......
 
 
                         Vaknade i morse med ont i halsen......och nu
 
                         i kväll har febern kommit smygande......men
 
                         det får man räkna med när man har sjuka barnbarn....
 
 
                        Jag somnade ute i en solstol på eftermiddagen......så
 
                         nu ser jag ut som en pion i ansiktet......vi drog till marie-
 
                         berg på middagen.....Goe skulle handla lite verktyg
 
                         på Jula och jag köpte mig en vind stopper....det blev
 
                         även ett snabbt besök hos barnbarnen......
 
 
                          Stekt fläsk och löksås blev det till middag i dag.....
 
 
                           Nu är det mästarnas mästare och sedan Robinson...
 
                           efter det blir det sängen.......
 
 
 
 
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0