Solig Lördag....

 
 
 
                                                         Lördag.....
 
 
                    Magnus kom och hämtade barnbarnen i går vid
 
                    17- tiden.....då käkade vi taccos.......när de hade
 
                    åkt hem intog jag soffan framför tv:n....och slum-
 
                    mrade gott tills Let Dance började....då kom Goe
 
                   upp.. han hade plockad undan efter barnbarnen...
 
                   även han slummrade till så han visst inte vem som
 
                   åkte ur tävlingen......men efter en god natts sömn
 
                   har vi nu återhämtat oss......Goe byter däck och
 
                   tvättar bilen.....
 
 
 
 
 
                          Jag ska ge camilla Läckberg en ny chans.....
 
                          jag laddade ner hennes Häxan förra året eller när
 
                          det nu var...men jag tyckte inte om den......
 
                          men nu har jag laddat ner En bur av Guld.....
 
                          och den tänker jag lyssna på nu....för jag ska
 
                          ut och slänga mig i en solstol och bara slappa....
 
                          Goe ska ut och köra på svärmor....sedan blir grillning...
 
                   
                          Ha en bra lördag.....
 
 
 
                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0