Onsdag.......

                                              God Kväll denna Onsdag......
 
 
                             I dag kom barnbarnen och ska stanna tills fredag.....
 
 
 
 
 
                               Det blev lite potatis och grönsaker i ugn.....
 
 
 
 
 
 
                          köttfärsbiffar med bacon och fetaost i......
 
                         en god gräddsås blev det också..........
 
                         En bunke med potatismos gjorde jag till
 
                         Ella och Theo.....även Magnus åt mos....
 
                         jag hade köttfärs över så jag gjorde Taco-
 
                         färs också och det ville Ella ha till sitt mos....
 
                         åt gjorde alla med god aptit........
 
 
 
 
 
                            Theo kollar in farmors dator........
 
 
 
 
 
                      
                             Ella har hittat några gamla läppstift som
 
                             hon får kladda med..............
 
 
 
 
 
 
                            Hon målade även på Theo lite läppstift och
 
                            så fick han ett halsband och det tyckte han
 
                            var kul.........men nu sover de små liven gott.....
 
 
 
 
 
 
                               Jag har varit ute på nätet och handlat
 
                                lite......denna klänning tyckte jag skulle
 
                                passa mig..........
 
 
 
 
 
 
 
                          En baddräkt blev det också......jag som har
 
                          mycket svart i garderoben valde nu blått i
 
                          stället.................
 
 
                        Nu kära vänner är det sängen som gäller för
 
                        i morgon vet man aldrig hur dags de vaknar....
 
                        God Natt och sov gott..........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0