Måndag...

 
 
 
                                  Månadens bilder i almanackan.......
 
                                  1:a April...i dag får man akta sig så
 
                                   man inte blir lurad......Jag tog sov-
 
                                   morgon i dag och gick upp 08.30....
 
 
 
 
 
                       En trött liten Ludde i går kväll....och själv
 
                       somnade jag ifrån mitt favorit program
 
                       Robinson........men i dag ska jag bara
 
                      slapp.....sätta mig i solen på altan........
 
                      mat finns i kylskåpet så det behövs inte
 
                      lagas något i dag..............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0