Helg.......

 
 
                                         God Morgon Vänner......
 
 
                    I natt har jag sovit gott och vaknade innan kl 06......
 
                    pigg och alert är jag....husbilen är nästan färdig
 
                    packad med våra saker som vi ska ha med oss.......
 
 
                    Vi åker in till stan lite tidigare i dag för mitt besök
 
                    på USÖ.....vi tänkte käka lite innan mitt besök på
 
                    mammografin.....för att därefter åka hem och byta
 
                    handikappen mot husbilen och lastar in Ludde och
 
                    styra kosan mot Tranås.......så himla kul det ska bli.....
 
                    Trevlig helg på Er.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0