Annandagen.............

 
 
                                                       God Kväll......
 
 
                       En Ludde promenad i Karlstad.....vi tog en liten
 
                        omväg hem .....vi hade bestämt att vi skulle äta
 
                        Pizza här.......och det blev jättegod pizza som jag
 
                        naturligtvis inte kunde äta upp.....men som smålänning
 
                       så bad jag om en pizza kartong så att jag kunde ta med
 
                       resterna hem.....man är ju miljö medveten.........
 
 
 
 
 
                                Nytt projekt på "g "....till husbilen.......
 
 
 
 
 
 
                           Köpte lite knäcke.....av grannbarnen.......
 
 
 
                           Svärmor är sjuk......magsjuka tror jag.....nu
 
                           får vi se om Goe klarar sig....för några veckor
 
                           sedan hade ett av hennes barnbarn och hans
 
                            familj magsjuka......och svägerskan åkte också
 
                            på det......och i lördags var svärmor där på födelse-
 
                             dags kalas.....och jag tror att smittan fanns kvar.....
 
                              jag har sett det förr när jag jobbat i vården..........
 
                              det var ju meningen att vi skulle åka bort på
 
                              onsdag.....men nu får vi nog vänta några dagar
 
                              med det.......och se om Goe klarar sig..........
 
 
 
                             Jobbardag för Goe i morgon......och jag ska
 
                              tvätta och packa lite hade jag tänkt..........
 
 
                              Nu blir det sängen......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0