Tisdag....

 
 
                                              God Förmiddag...…..
 
 
                         Jag har redan kört en hink med äpplen
 
                         till juice.....det jag gjorde i går fick ju barnbarnen
 
                         och det jag gjorde nu på morgonen tänkte jag ge
 
                         till svärmor...…..
 
 
 
 
 
                                    Jag plockar in massor med tomater varje dag...
 
                                    och det finns många som håller på att mogna...….
 
 
 
 
 
                                 Tänk att de blev så mycket tomater av
 
                                  fyra skivor av en liten tomat som jag
 
                                  lade i lite jord...…….
 
 
 
 
 
                                        Lite olja på dessa möbler så blir de
 
                                        som nya igen...……
 
 
 
 
                                     Jag måste lägga ut denna bilden på
 
                                     "lilla Gubben" Theo igen....han är för
 
                                     härlig....jag går och småskrattar ännu
 
                                     efter gårdagen...…….
 
 
                                   Nu kära Vänner ska jag dra på mig bad-
 
                                   dräkten och intaga en solstol på altan med
 
                                   Persbrandt i öronen......Ha det gott...……
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0