Söndag.......

 
 
                     Hej på Er alla Goa Bloggläsare.....
 
 
         Jag står nu upptill armbågarna med äpplen och
 
         must om vartannat....men det gör jag så gärna
 
        jag vet ju att Ella och Theo bara älskar äppel-
 
        must.....det är fler i den familjen som tycker det
 
        är gott med ett glas kall must...…
 
 
 
 
 
                                  Lite kuvös städning blev det igår...…
 
 
 
 
 
                               Ludde gillar att ligga i solen på kuvösgolvet.....
 
 
 
 
 
                                      Gårdagens middag blev lövbiff med ugns
 
                                      rostande grönsaker......Goe stod för middagen....
 
 
 
 
 
                                       Goe har tömt tunnan.....nästa bad där i blir
 
                                       när det är  40 grader.....skönt...…
 
 
 
 
 
                                 Själv tillbringade jag den mesta tiden i tv soffan
 
                                 men i dag är jag piggare och så blir det ju 2-års
 
                                 kalas i eftermiddag.....nu måste jag fortsätta med
 
                                 musteriet......tjingeling på er...……..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0