Solig torsdag....

 
                                    Torsdag och solen skiner från
 
                                    en blå himmel...…………..
 
 
 
 
 
               
               Oj vilket blåsväder det har varit.. nu har
 
               det visst lugnat ner sig lite....men Goe
 
               fick plocka upp alla nerblåsta äpplen i
 
               går kväll....han har ett nytt projekt på "g"
 
               nästa vecka ska han göra cider på äpplena...
 
               han har spännande projekt på gång hela tiden...
 
 
 
                      Gårdagens Ludde promenad gick till Berga-
 
                      vallen och då ringde Fia och sa att hon satt
 
                      på vår trappa så då kom hon och mötte mig...
 
                      sedan tog vi och gick runt till det nybyggda
 
                      området bakom Södergatan.....och så skulle
 
                      vi upp på spåret....Ludde och Fia hoppade upp
 
                      men jag min toka hamnade i en taggbuske och
 
                      och det rann blod längst smalbenet och samtidigt
 
                      vred jag nog till ryggen för jäklar vad ont jag hade
 
                      i går kväll...men idag är det bättre som tur är.....
 
           
                      En sväng till svärmor blev det på kvällen och jag
 
                      hade med nystekta köttbullar och rödbetssallad.....
 
 
                      Nu blir det frukost...……
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0