Onsdag ????

 
 
                                    Visst är det onsdag i dag...eller....jag blir
 
                                    lite frågande ibland ….men det gör inte så
 
                                    mycket vad det är för dag.....det närmar
 
                                    sig helg.....och jag hoppas att vädret blir
 
                                    bättre.....
 
 
                                  Ett gäng köttbullar är stekta... frukosten är upp-
 
                                  äten ….en tvätt är körd och upphängd...……
 
                                 duschen är avklarad....jag har hunnit med
 
                                 mycket tycker jag och klockan är bara 10...…
 
 
                                Snart är det dags för Ludde promenaden.....
 
 
 
 
                      
                                                    Ha en bra dag.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0