Måndag....

 
 
                                             God Morgon Måndag...…
 
 
                               Det är Farmors dag i dag....så då har jag stekt
 
                               plättar.....för det vet jag att de tycker om...….
 
 
 
 
                      
                                        Förra måndagen när jag kom för att hämta
 
                                         dom så tog Theo min hand och sa "kom
 
                                         amor ( farmor) mat"....
 
 
 
 
 
                                        Jag har ju en apparat som jag gör juice i
 
                                        så det var bara att gå ut och plocka våra
 
                                        Gravenstein äpplen och sätta i gång...det
 
                                        är bara att skölja och dela äpplena och
 
                                        köra.....jag fick nog ihop 4 liter juice utan
 
                                       några tillsatser utan endast saften av äpplena...…
 
                                       den blev jättegod.....så nu ska jag försöka få
 
                                       i Ella och Theo juicen i dag …...mycket vitaminer...
 
 
 
 
 
                               Igår när vi var och handlade hittade vi denna
 
                               äppelklyvare som vi köpte....skönt att slippa
 
                                sitta och gnaga på ett äpple....det är bara att
 
                               slänga skrutten och äta klyftorna...…
 
 
                               Nu blir det en Ludde promenad sedan in till stan....
 
 
 
 
                                          
 
 
 
                                
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0