Måndag....

 
 
                                               Ja då vart det måndag igen.....
 
 
                                      När Goe hade åkt till jobbet vid 06.30 så
 
                                      tänkte jag krypa ner i sängen igen...….
 
 
 
 
 
                                  Men så såg jag en kålrot i kylskåpet som jag
 
                                  hade tänkt göra rotmos på......men nu blev det
 
                                  inte så.....utan jag gjorde en kålrots gratäng i
 
                                  stället med lök...och mycket ost och grädde i...…
 
                                  den står nu i ugnen....det ska bli spännande att
 
                                  smaka den...……………
 
 
 
 
 
                                  Jag provade på att göra glaserad charlotten-
 
                                   lök också....så himla söt och god  och efter-
 
                                   som det skulle vara både skal och saft av
 
                                   apelsin så vart det mycket smak av det också.....
 
 
                                   Ja det är vad jag pysslat med så här på morgon-
 
                                   kanter...…..nu är det bara disken kvar...…….
 
 
                                  Ha en bra måndag.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0