måndag..

 
 
 
                                             Måndag och valet är över och det tycker
 
                                             jag är så skönt....jag blir så trött på all
 
                                             jäklar reklam på tv:n som har varit varje
 
                                             dag......jag har sett Löven...Kristersson
 
                                             och Fridolin mera än jag har sett Goe...…
 
 
 
 
 
                                I sommar har jag inte virkat ett dugg.....det
 
                                kanske berodde på värmen...jag vet inte men
 
                               jag kan ju skylla på den....i dag känner jag mig
 
                               lite hängig och låg och vill egentligen inte göra
 
                               något alls....men så såg jag duken jag började
 
                               på i våras och då kom virk suget tillbaka så jag
 
                               har virkat den färdigt nu på förmiddagen och
 
                               nu ska jag börja på en till för de ska få ligga på
 
                               våra nattduksbord ……
 
 
                              Nu är det lunch dags och sedan blir det en
 
                              Ludde promenad....i dag blir det en kort
 
                              sådan för regnet hänger i luften...…
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0