Hemma igen.....

 
 
                                                       God Eftermiddag...…
 
 
                                    Ja då är vi hemkomna från vår lilla helg utflykt.....
 
                                    de stängde campingen denna helgen så därför
 
                                     fick vi köpa glass för halva priset....jag köpte 11
 
                                     glassar för 125 kronor.....
 
 
                                     Kokte kalops när jag kom hem och så kom Erik
 
                                     lagom till det var klart.....han skulle visserligen
 
                                     hem och göra köttfärsbiffar ….det är Jennifers
 
                                     jobbarhelg....men tog ändå en portion med kalops...
 
 
 
                                     Goe håller på att brygga öl och jag har hela kvällen
 
                                      upptagen...….
 
 
 
 
 
                                      Gick ut på nätet och beställde 2 bingolotter...
 
                                       så klockan sex sätter jag mig framför tv:n
 
                                       och kör bingolotto......klockan åtta blir det
 
                                       Kockarnas Kamp.....och därefter Helenius
 
                                       hörna.....klockan tio blir det nyheter och
 
                                       sedan blir det sängen...…..
 
 
                                       Håll nu tummarna för att jag vinner...….
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0