Härliga barnbarn.....

 
 
                                        God Kväll på Er alla Goa....
 
 
 
 
 
                                 Här har vi kommit hem från Förskolan.....
 
                                 och både Ella och Theo gick direkt till
 
                                 köksbordet....här skulle det ätas plättar....
 
 
 
 
 
                           Ella åt ca 20-25 stycken.....och Theo 15-20 stycken
 
                           jag sprang mellan bordet och micron för jag hann
 
                           knappast med att värma dom...….Ella äter ett äpple
 
                           till efterrätt och så drack de äpple juicen som jag
 
                           gjorde på förmiddagen...…..fröken på förskolan
 
                           hade gjort några flickor så fina i håret...….Ella
 
                           var särskilt söt tycker jag......när hon fick bort
 
                           håret från ansiktet...…...
 
 
 
 
 
                                            Efter att de hade ätit ville Ella vila lite på
 
                                            soffan hon är fortfarande lite förkyld...….
 
                                            men Theo vill hoppa studsmatta....
 
 
 
 
 
                                         Hej och hå vad det går...….
 
 
 
 
 
                           Nu är vi på väg till lekparken....Theo
 
                           håller täten....med händerna på ryggen
 
                           som en liten gubbe.....Nu blir det lite tv-
 
                           tittande för mig....Goe klipper gräs...…..
 
                           Ha det gott...….
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0