Fredag....

 
 
                                Trevlig Helg......det är fredag Goa Vänner....
 
 
 
 

                                  I dag fyller världens bästa Goaste barnbarn 2 år....
 
 
 
 
 
 
                                           Grattis Finaste Theo...…
 
 
 
 
                                Jag tänker dra in till Marieberg en sväng.....
 
                                Blomsterlandet behöver jag besöka...
 
                                Orkideerna i köksfönstret är nu över-
 
                                blommade så där behövs det lite nytt.....
 
 
                                En pajdeg står färdig i kylskåpet men jag
 
                                har inte bestämt ännu vilken paj jag ska
 
                                göra till kvällen...…..När Goe kommer hem
 
                                ska vi köra igång med att pressa äpplen
 
                                till must och cider......så det ska vi syssla
 
                                med i helgen.....och så blir det naturligtvis
 
                                två års kalas också.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
            
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0