En sväng till stan...

 
                  Efter att jag stekt ett gäng pannkakor
 
                  och tagit en dusch drog jag in till stan
 
                  vid 09-tiden....jag skulle lämna ett papper
 
                  till Anna och så ville jag träffa Theo nu när
 
                  han var hemma ….för i morgon middag drar
 
                  vi ut med husbilen....
 
 
 
 
 
                                  Han hade sovit gott i natt och verkade pigg....
 
 
 
 
 
                                          Hoppas nu att han inte får några men
 
                                          av brännskadan.....
 
 
                                          Nu blir det en Ludde promenad sedan
 
                                          ska jag på ett möte...……….
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0