Eftermiddag.............

 
 
                                        God Eftermiddag......Ludde promenaden
 
                                        gick i dag till Utegymmet i Bergaskogen.....
 
 
 
 
 
 
 
                                      Det blir att ta med Goe  nästa vecka för
 
                                      prova på lite.....
 
 
 
 
 
                                       Den här provade jag i dag och den
 
                                       kändes jättebra för mina stela höfter
 
                                       och rygg...…………….
 
 
 
 
 
                                           Jag körde denna på sjukgymnastiken
 
                                           när jag gick där....och fick mycket
 
                                           rörlighet i kroppen....så den ska jag
 
                                           åka dit och köra......de andra har jag
 
                                           på maskinerna hemma...…
 
 
 
 
 
 
 
 
                                              Liggande rodd...………
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                      Ben böj.....
 
 
 
 
 
                                               Viloplats...…………..
 
 
 
 
 
                                  Dubbel sats med Bönbrödet har jag gjort
 
                                  i dag ...jag rev i lite morötter så att det skulle
 
                                  bli lite saftigare...………..jag har även gjort en
 
                                  Janssons frestelse som jag ska ta med i hus-
 
                                  bilen...…………
 
 
                                Nu ska jag stryka lite...…
 
 
 
 
                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
               
 
                             
 
 
 
 
 
 
 
 
                
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0