vilken härlig måndag....

 
 
                                            Hej på er denna soliga och varma
 
                                            måndag...…Ludde promenaden i
 
                                            dag gick  till utegymmet i Berga-
 
                                           skogen......där band jag Ludde i en
 
                                           ställning och så körde jag igång
 
                                           med lite träning för min stela rygg
 
                                          och onda höfter....
 
 
 
 
 
                                     Nu trillar löven....lite vemodigt tycker
 
                                     jag...…... att sommaren är slut.....
 
 
 
 
 
                                Jag är glad så länge himmeln är blå...…
 
 
 
 
 
                                       Dagens lunch blev stuvade grönsaker
 
                                       och två korvar....och det smakade bra....
 
 
                                       Nu blir det lite altan häng innan solen
 
                                       försvinner.....i kuvösen är det 35 grader
 
                                       och dörrarna står öppna.....så härligt.....
 
 
 
 
 
 
 
                            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0