USÖ...

 
 
                           Ja då var det dags för ett besök på USÖ...…
 
 
                           Eftersom Lasse och Fia var lediga så erbjöd
 
                           de sig att skjutsa mig ………
 
 
 
 
 
                      Jag hade tid för ögonbottenfotografering och
 
                      då får jag inte köra bil efteråt.....så medan jag
 
                      fotade mina ögon så tog Lasse och Fia en
 
                     promenad......sedan drog vi ut till ICA Maxi
 
                     vid Eurostop för att först ta en god fika och
 
                     sedan handla......nu blir det en Ludde
 
                     promenad innan Goe kommer hem...……
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0