tisdag

 
 
                       Det är en regnig tisdag.....det
 
                       smattrar så gott mot fönsterrutan
 
                       och går jag upp på övervåningen
 
                       så hörs det på plåttaket....lite ro-
 
                      givande är det.....och jag går här
 
                      hemma och skrotar i min mysdress...
 
 
 
 
 
                                         En virkad ljuslykta ta inte så lång
 
                                         tid att göra....så i dag ska jag nog
 
                                         virka några röda eftersom det snart
 
                                         är Jul.....då kan det var lite roligt att
 
                                          ge bort till familjen och vänner...…..
 
                                          I dag är det ju tacksamt att ha några
 
                                          framme med tända värmeljus i...…….
 
                                          I dag har jag inget på programmet
 
                                          så jag får gå hemma och skrota hela
 
                                          dagen och det gillar ju jag....jo en
 
                                          Ludde promenad lär det bli.....och
 
                                          ska jag städa två skåp ….där jag har
 
                                          värmeljus...ljuslyktor...kronljus och
 
                                          en massa servetter och annat roligt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0