Sjuk Theo....

 
 
 
 
                                                 Hej denna blåsiga tisdag...…
 
 
                              Ludde promenaden är gjord....frukost och lunchen
 
                              är avklarad......jag tog sovmorgon i dag.....jag
 
                              rullade ner mörkläggnings gardinerna i går kväll
 
                              för jag kände på mig att det nog skulle bli en
 
                              sovmorgon......Magnus ringde och frågade om jag
 
                              hade något för mig i morgon....och det hade jag ju..
 
                              jag och Daniel skulle åkt på loppis i morgon efter-
 
                             middag......men det kan vi skjuta på till nästa vecka....
 
           
                             Anna hade fått hämta Theo på förskolan i dag för
 
                             han hade lite feber och är snorig …..så de frågade
 
                             om jag kunde tänka mig att ha honom i morgon och
 
                             det kunde jag tänka mig.....han vill ju åka hem till
 
                             amor varje gång vi talar i telefon.....så i morgon
 
                             bitti vid 08.00-tiden ska jag in till stan och hämta
 
                             honom......Ella får välja själv om hon vill gå till för-
 
                             skolan eller följa med oss ut till Fjugesta...…
 
 
                             Nu ska jag börja med att förbereda dagens middag....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0