Middag.....

 
 
                                         Har man varit ute och förlustat sig så
 
                                          blir man hungrig....och eftersom de
 
                                         hade extra pris på fläskkotletter när
 
                                         jag var och handlade härom dagen
 
                                         så fick det bli det i dag också....det
 
                                         var ju inte så länge sedan jag hade
 
                                         det ….men både Goe och jag gillar det....
 
 
 
 
 
                                          Så gott.....och jag hann också städa ur ett
 
                                          skåp …..så nu får jag plats med det jag köpte
 
                                         i dag....så nu är det bara disken kvar...……..
 
                                         Ha det gott...….
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0