Kväll.....

 
 
                                         Ja nu har det blivit kväll igen...…
 
 
 
 
 
                                   I morgon är det Halloween....och jag har
 
                                   plockat fram allt Halloween pynt som jag har...
 
 
 
 
 
                                    Goe och Daniel sitter på övervåningen
 
                                    och tittar på hockey …..och jag tänker
 
                                    krypa ner i sängen och börja läsa denna
 
                                    boken som jag köpte för 5 kronor på loppis...
 
                                    jag kan nämligen inte gå och lägga mig och
 
                                   lyssna på ljudbok för jag somnar alltid och vet
 
                                   aldrig var jag hade hört när jag somnade....nu
 
                                   måste jag lägga ifrån mig boken eller får jag
 
                                  den i nian med en smäll när jag somnar...…..
 
 
 
 
 
 
 
 
                             
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0