Frukost klockan åtta.....

 
 
                                        Ja då var tekakorna färdiga...…
 
 
 
 
 
                                      Köpte en färdigkokt Helgskinka som
 
                                      jag ska griljera med panko……
 
 
 
 
 
                                          Griljerad och klar....klockan 8.00 åt jag
 
                                          frukost med nybakade tekakor och ny-
 
                                          griljerad ljummen skinka med senaps-
 
                                          fabrikörens grova & starka Julsenap.....
 
                                          och en kopp kaffe....nu skulle jag kunna
 
                                          tänka mig att krypa ner i sängen....men
 
                                          i stället blir det att förbereda middagen...…
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0