Fredag.....

 
 
                                      Hej Goa Vänner det är Fredag....och jag
 
                                      har åkt på en förkylning ….jag nyser ...snorar
 
                                      och fryser......jag har ätit frukost men tänker
 
                                      nog ta med mig Ludde och krypa ner i sängen
 
                                      igen...……
 
 
 
 
 
                        I dag tänker jag inte laga någon mat...utan jag
 
                        tog ut tunna revben ur frysen som Goe ska få
 
                        grilla till kvällen...…
 
 
 
 
 
                           Oj vad gott det ska bli att sitta framför tv:n och
 
                            gnaga på goa spjäll...…med en go pläd om mig....
 
 
 
 
 
                                Alla mina överblommande  orkideer har
 
                                jag nu satt i glasvaser med vatten och
 
                               den här har blommat sedan i våras...….
 
 
 
 
 
                          Bytte ut orkideerna som jag hade i köksfönsterna
 
                          mot flamingoblommor ….det lyste upp lite i höst-
 
                          rusket...………
 
 
                          Lilla Ella hade ju magsjuka i går och nu ringde
 
                          Magnus och sa att ingen annan har åkt på det
 
                          ännu.....skönt om de klarar sig......nu blir det
 
                          sängen...…
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0