Fina kroppkakor......

 
 
                                                           God Kväll.....Goa Vänner....
 
 
                                               Nu blev det ingen vinst på Bingo Lotto
 
                                               samtidigt som jag spelade... så hällde Goe
 
                                               upp öl på flaskor...….
 
 
 
 
 
                                         Erik och Jennifer kom ut på efter-
 
                                         middagen......samtidigt som jag var
 
                                         i frysen i garaget och hämtade in
 
                                         mina fina kroppkakor...…….Erik
 
                                         och Jennifer fick med sig några hem
 
                                         och lite hemkokt lingonsylt..jag hade
 
                                         även bakat bönbröd som Jennifer fick.....
 
 
 
 
 
                                     Jag stekte dom i rikligt med smör och hällde
 
                                      på lite grädde på slutet......oj vad gott det blev
 
                            
                                      Magnus ringde förut och då talade jag om vad
 
                                      jag ätit.....och då sa han att Anna hade pratat
 
                                      för några dagar sedan om att hon gärna ville
 
                                      ha kroppkakor.....så nästa gång skall hon få
 
                                      några att äta......sedan blir det på julbordet
 
                                      nästa gång...… Nu blir det Hellenius hörna....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0