Farmorsdag hela dagen.....

 
 
                                      God Morgon Vänner denna tidiga
 
                                      onsdags morgon...….
 
 
                                  Jag gick direkt från sängen till duschen
 
                                  det är inte ofta nu för tiden det händer...               
 
                                  jag brukar vilja få i mig en kopp kaffe
 
                                  innan jag drar in i duschen.....men i dag
 
                                  ska jag ju vara inne i stan tidigt.....så det
 
                                  får bli en kopp på stående fot innan jag drar....
 
                                 Hoppas ni får en bra Onsdag.....
 
 
 
 
                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0