En bra torsdag.....

 
 
                                                        God Kväll Goa Vänner...…
 
                                            34 grader var det när jag öppnade upp till
 
                                            kuvösen i morse...och Ludde drog ut direkt
 
                                            och la' sig där ute...…
 
 
 
 
 
                 Jag drog ut till Marieberg en sväng...
 
                 kände att jag behövde lite kläder...…..
 
 
 
 
 
                                   Eftersom jag hade ett par presentkort
 
                                   som jag fick när jag fyllde i augusti så
 
                                   passade det ju bra att sätta sprätt på
 
                                   dom i dag...….så den här lite längre
 
                                   jackan fick följa med hem...…..
 
 
 
 
 
                                                  Även denna passade mig...…
 
 
 
 
                                       Denna blusen passade även den.....
 
 
 
 
                           
                                       Ett par byxor som passade mig...….
 
                                       jag är väldigt nöjd över dagens köp....
 
 
 
 
 
                                   Ikväll lagade jag min favoriträtt.....
 
 
 
 
 
                                       Fläskkotletter med en underbar sås så
 
                                        himla gott.....I morgon ska jag ut på nya
 
                                        äventyr......så det blir en tidig kväll...……
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0