Trött Tisdag.....

 
 
                                   Oj vilken sovmorgon det blev idag.....
 
                                   Vaknade att Goe ringde vid 09.30....
 
                                   så i dag blir det en kort dag........
 
                                   men är man en glad pensionär så
 
                                   kan man ju ta rejäla sov"morgnar"....
 
 
                                   Fia kom en stund när jag satt i
 
                                   morgonrock och tofflor...hon är
 
                                   ute och går varje förmiddag.....
 
                                   hon erbjöd sig förra veckan att
 
                                   hon kunde ta med Ludde när jag
 
                                   var dålig......
 
 
 
 
 
 
                Nu har jag tagit en promenad med
 
                 Ludde och det är kallt om benen så
 
                 nu ska jag leta på min kjol av täck-
 
                 jacks tyg....och ta på mig på promenaderna.....
 
 
                 Nu blir det till att laga lite middag......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0