Torsdag.....

 
 
                                    God förmiddag Kära vänner....
 
 
                         Här har snön singlat ner...så mysigt när man
 
                        får sitta inne med tända ljus och titta på snö-
 
                        flingorna.....men det varade inte så länge och
 
                        det ska ju övergå till regn så småningom.......
 
 
 
 
 
                          Silltårta har jag lagt ihop nu på förmiddagen...
 
                          gjord på kavring med mycket gott mellan........
 
 
 
 
 
                            Nu står den i kuvösen och gottar till sig......
 
                            och där ska den stå tills i morgon när jag
 
                            ska garnera den......vi ska ju fira i morgon
 
                            kväll.....med silltårta och lite bubbel....mera
 
                            om det i morgon...........
 
                            Började med nya mediciner som ska tas i spruta
 
                            och mina insulinsprutor är det ju bara att dra fram
 
                            rätt mängd och spruta sig.....den här är som "gamla"
 
                            sorten när man ska ta en injektion.....här ska jag
 
                            "knacka" på sprutan för att se till att det inte finns
 
                             någon luft i sprutan och så ska jag dra fram så det
 
                             kommer ut en droppe......men jag ställer stort hopp
 
                             till denna medicin.....nu ska jag damma och plocka
 
                             bort en del dukar för i kväll ska stakarna upp eftersom
 
                             vi ska fira i morgon kväll......
 
                             Ha en bra dag.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0