Torsdag.....

 
                              God Morgon Vänner......
 
                  Förra året så här dags såg det ut så här.....
 
                  snö i spåret på väg ut till Bergavallen..........
 
 
                  Hur mår jag nu då.....jag trodde nog aldrig
 
                  att jag kunde sova så här mycket som jag gör...
 
 
 
 
 
                           Goe tyckte att vi skulle hjälpas åt att
 
                           laga mat i går kväll....han rullade 1 kg
 
                           köttbullar......
 
 
 
     
 
                                                    De blev goda.....
 
 
 
 
 
                                   Själv stekte jag "ragger" men Goe fick
 
                                   riva potatisen.......
 
 
 
 
 
                                       Han bakade även surdegsbröd......
 
 
                              Jag hostar fortfarande en hel del och tillbringar
 
                              den mesta tiden i sängen...I går skulle jag lösa
 
                               ett korsord....men vaknade efter en timma med
 
                               pennan i högsta hugg....Sällskap har jag i sängen
 
                               varje dag....Ludde vet att något inte är som det
 
                               ska och han viker inte från min sida....gulle......
 
                               Nu är det hög tid för lite frukost och det blir som
 
                               det blivit den sista veckan ....ett glas A-fil.......
 
                               Ha en bra dag.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0