Tisdag.....

 
 
                               God Morgon denna kalla Tisdag.....
 
                               Kaffet smakar bättre när det är kallt
 
                               ute tycker jag.....och att slippa ge sig
 
                                ut i en kall bil och skrapa rutor bara
 
                                det blir man ju glad av...............
 
 
                                Hur gick det i går.....jo Goe fick ett
 
                                besked att hälften är klart och för-
 
                                hoppningsvis kommer det andra
 
                                beskedet i slutet på veckan.....så
 
                                därför avvaktar han  tills det kommer....
 
                                Hur gick det för mig på vårdcentralen då
 
                                jo där tyckte doktorn att jag hade högt blod-
 
                                tryck......oj... jag som alltid har haft lågt tryck....
 
                                146/60......nu ska visst övertrycket vara under 
 
                               140 annars räknas det som högt.....så nu blir det
 
                                en koll nästa vecka....men jag hade ett par
 
                                byxor som satt åt i midjan och det tror jag
 
                                var boven......det blir andra byxor nästa vecka
 
                                kan jag meddela.....Nu blir det ännu en varm
 
                                kopp kaffe.......
 
 
 
                               
 
                     
 
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0