Snöfall..............

 
 
                            God Morgon Goa Vänner det är
 
                            onsdag..........
 
 
 
 
 
                                     Snön dalar ner denna morgon....
 
                                     det blir lite ljusare med en gång......
 
 
 
 
 
                                         Jag tror dock att den inte ligger
 
                                          kvar så länge........
 
 
 
 
 
                                    Det är tre veckor sedan jag träffade
 
                                    barnbarnen ...Ella var sjuk i början på
 
                                    veckan och Theo är sjuk nu.....så därför
 
                                     stekte jag plättar i går kväll som Goe
 
                                     fick ta med till jobbet i morse....han och
 
                                     Magnus jobbar nästan grannar så Magnus
 
                                     får hämta plättarna under dagen .....så får
 
                                     Ella och Theo plättar till kvällsmat....och de
 
                                     gillar ju det.......Nu ska jag ut och mata små-
 
                                     fåglarna........Ha en bra dag........
 
 
 
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0