Så tycker jag......

 
                                                Hej på Er Goa Vänner.....
 
 
                                Den här månaden går nog till historien som den
 
                                jag sovit bort.....oj vad trött jag är....men som tur
 
                                är får jag sova så mycket jag vill....men nu ser jag
 
                                fram mot först Julen sedan våren....Nu längtar jag
 
                                efter första Advent......då jag får ta fram ljusstakarna...
 
                                Tomtehuset och tända upp i fönsterlådorna med granris...
 
 
 
 
 
                             Ella kikar in i tomtehuset förra året....
 
                             Jag tycker ju inte om när man tänder
 
                             upp ljusstakar i början på november
 
                             och klär granar flera veckor innan Julen....
 
                             jag tycker att traditionen med Julen försvinner
 
                             och att längta efter något försvinner då......
 
                             Första Advent ska den första glöggen smakas
 
                             tillsammans med pepparkakor med grönmögel-
 
                             ost.......då börjar förväntningarna innför Julen.....
 
                             Nu blir det lite frukost och sedan ett besök på
 
                             vårdcentralen..........Ha det gott........
 
 
 
                               
 
                               
 
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0