Onsdag.....

 
 
                                   Hej på er Goa Vänner denna
 
                                   dimmiga onsdag..........
 
 
                         Jag var uppe i morse när Goe drog till jobbet
 
                         men jag tyckte det var kallt och träligt så jag
 
                         kröp ner i sängen för att titta på nyhetsmorgon
 
                         men somnade och vaknade 11.30.....jag funderar
 
                        på om jag möjligen fått en släng av narkolepsi.......
 
 
                        Nu har jag i alla fall fått i mig en god kopp kaffe och
 
                        eftersom mitt blodsocker var lågt så fick det bli ett
 
                        par knäckemackor med Kalles kaviar....enda gånger
 
                        jag äter kaviar är när mitt blodsocker är lågt.....men
 
                        jag gillar kaviar synd bara att mitt blodsocker stiger
 
                        för det är bra sött......Nu blir det en Ludde promenad
 
                        innan jag ska börja med dagens middag........
 
                        Ha det gott......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0