Mat.....

 
 
                                      Middagsdags...….
 
 
 
 
 
                               Det blev stekt ris med lök....kyckling...
 
                               paprika och gröna ärtor....kryddat
 
                               med kycklingsalt...het paprikakrydda..
 
                              och curry...Goe häller även över soya
 
                             på sin portion....det var så länge sedan
 
                             jag gjorde denna rätten och jag tycker
 
                             den är så god......och eftersom jag inte
 
                             åt någon frukost så blev det min brunch
 
                             i dag......nu blir det en Ludde promenad....
 
                             Goe jobbar kort dag i dag och så ska
 
                            han följa med svärmor till apoteket och
 
                            kyrkogården innan vi kan åka och handla.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0