Måndag....

 
 
 
                                  Måndag....ny vecka ...nya möjligheter....
 
 
                        Jag hade tid för provtagning på Vårdcentralen i
 
                        morse.....och det brukar ju vara väntetid men jag
 
                       kom in direkt och vart färdig på ett litet kick.........
 
 
                       Eftersom Dea Axelson har 20% denna vecka drog
 
                       jag iväg direkt för jag är i stort behov av byxor.......
 
 
 
 
 
                                Två par byxor och denna tröja fick följa
 
                                med hem.....en timma och en kvart tog det
 
                               från det jag startade tills jag var hemma igen...
 
 
 
 
 
                                  Förra året köpte jag en Bamse kalender till
 
                                  barnbarnen....och har hittat en i år också...
 
                                  hoppas att det är andra böcker i den i år...
 
                                  Jag har haft hjälp med Ludde promenaderna
 
                                   när jag legat sjuk men i dag tog jag själv en
 
                                   liten runda med honom.....sedan gick vi hem
 
                                   och lade oss och sov en timma................
 
 
 
 
 
                        Jag har färdigkokta bönor och färdigstekta
 
                        köttbullar.....så det är bara att göra en ost-
 
                        sås.....så är dagens middag klar....lätt och bra.....
 
 
 
                                 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0