Lördag kväll.....

 
 
 
                                              God Kväll Goa Vänner......
 
                                    I dag har jag gjort rent kökslampan.....
 
 
 
 
 
                        Erik och Jennifer kom hem och fikade.....
 
                        trevligt ........
 
 
 
 
 
                                 Dagens middag blev potatisgratäng.....
 
                                  när barnen var små och inte ville ha
 
                                  kött gjorde jag så att jag hade cassler
 
                                  i små bitar i den och då åt de med
 
                                  god aptit.....och en sådan gjorde jag i
 
                                  dag.....Daniel var hemma och åt och
 
                                  allt gick åt...skönt att slippa rester.....
 
 
                                   Nu har vi tagit kväller och eftersom
 
                                   jag har varit igång sedan sju i morse
 
                                   blir det nog att titta på tv:n från sängen
 
                                   eftersom jag nu är trött och har ont i
 
                                   ryggen och behöver  räta på kroppen....
 
                                   Ha en bra kväll......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0