Ljudbok med Leif GW Persson.......

 
 
                               God Kväll Goa Vänner......
 
 
                                Snön dalar ner här i kväll.....
 
                               Nu är det dags att plocka fram
 
                               understället när man ska ta Ludde
 
                               promenaden......i morgon ska vi ta
 
                               en lite längre promenad har jag tänkt.....
 
 
 
 
 
              Jag har laddat ner
 
              Wille Vingmutter i
 
              telefonen.....den ska
 
              räcka för lite promenader
 
              för den är på 17 timmars
 
              lyssning......i kväll känner
 
              jag mig lite piggare...jag lade
 
              mig en timma efter maten och
 
              somnade som en stock så helt
 
              hundra är jag nog inte ännu.....
 
             Hoppas ni får en bra natt......
 
 
 
             
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0