Kväll.......

 
                                    God kväll Söndag......
 
            
                  Vilket härligt väder det var i dag.....därför tog
 
                  vi en sväng för att köpa ägg och potatis och
 
                  efter det blev det en sväng upp i Kilsbergen......
 
                  Annars har vi hunnit mycket i dag...skönt att
 
                  ljusstakar och stjärnor är uttagna från vinden
 
                  och kollade så att alla lampor är ok.....nu får
 
                  de vara tills de blir uppsatta på fredag...........
 
 
                  Erik och Jennifer kom förbi en stund och jag har
 
                  spelat BingoLotto för jag vann 100 kr för 14 dagar
 
                  sedan så jag tog en ny lott och på den vann jag
 
                  även i kväll 100 kr.....men nu blir det snart sängen.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0