kväll...

 
 
                                    Jadå var det snart natt igen......det blev
 
                                    en lugn kväll i sängen........Goe tittade
 
                                    på hockey......det var visst Karlskoga
 
                                    som spelade och vann i kväll..............
 
 
 
 
 
                              Goe kom hem vid middagen i dag.....så
 
                              han har fixat granriset i våra fönsterlådor
 
                             på framsidan.....som vi var ute och plockade
 
                             förra helgen och som jag inte orkat ta tag i....
 
                             Här sätter han upp en ljusslinga på planket
 
                             bakom tunnan.....oj vad det lyser fint........
 
 
 
 
 
                 
                                      Så blev jag bjuden på en räk-
 
                                      cocktail med vitlöksbröd.....
 
                                      Nu ska jag försöka hålla mig vaken
 
                                      till 23 då jag ska ta nästa piller......
 
                                      Hoppas att dagen i morgon blir
 
                                      bättre än denna för min del............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0