Kväll......

 
 
                                        God Kväll.....på Er.....
 
 
                               Den här bilden skickade exet i går....
 
                               Åh vad jag längtar efter blå himmel och
 
                               blått vatten......här hemma är det ju bara
 
                               grått och ännu mera grått.......
 
 
 
 
 
                               Det är nog hopp om livet..... för jag
 
                               har faktiskt lagat stuvade makaroner.......
 
 
 
 
 
                                         Jag lade in lite gurka när jag ändå
 
                                         höll på.......men nu är jag slut så
 
                                         nu blir det sängen resten av kvällen....
 
 
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0